okocha31 Orjinal Mesajı Yazan: yigitdinho arkadaslar pc de kendini yere atma tusu hangisi? Gerek yok böyle şeylere topunu oyna sen:)
BeRQaY Orjinal Mesajı Yazan: okocha31 Orjinal Mesajı Yazan: yigitdinho arkadaslar pc de kendini yere atma tusu hangisi? Gerek yok böyle şeylere topunu oyna sen:) evet oyunu çirkinleştirmeyelim, çıkın topunuzu oynayın:)
Dong Fangzhuo Orjinal Mesajı Yazan: BeRQaY Orjinal Mesajı Yazan: okocha31 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: yigitdinho arkadaslar pc de kendini yere atma tusu hangisi? Gerek yok böyle şeylere topunu oyna sen:) evet oyunu çirkinleştirmeyelim, çıkın topunuzu oynayın:) Sonra bir de kart görürsün,başına bela alırsın:)
10 LINCOLN 10 aynen ben bir kere deniyim dedim 2. sarı karttan oyundan atıldım hemde en önemli oyuncum gördü lincoln. sonrada o atılınca berabere kaldım ve çok değerli 2 puan kaybettim . aklınız varsa yapmayın