slm arkadaşlar ben son çözünürlükte oynuyorum herşey full.
yanlız yinede boşluklar var ve trübünde herkes gri renkli elbise giyiyor.yani çok sadece ne bi bayrak ne bi logo faln hiç biişey yok.Duyan gelmiş gibi sıradan insanlar var taraftar diye bişey yok :D