cnkmr Arkadaslar ben Ingiltere Ligi ne logo yaptim ama nasil aticam oyuna bi yardim eder misiniz Turkiye Ligi Logolarini yaptm oyuna attim oldu ama bu olmuyor yardim ederseniz sevinirim...
cnkmr Ben indirdigim dosyada Turkiye Ligi icin mesela graphics/logos/tur/standart/tsl icine atınca olmustu config dosyası yoktu ingiltere icin ne yapmam gerekiyor yani onu merak ettim
.Hakan. notpad le düzenle oda olur:D bn hep notpad le yapiom ilk önce indirdiğin yamlardan birinin config ini kopyala sora onun üzerinde değişiklik yap id di faln çokta süper olur.