2008i yükledim ama oyuna girince ekranda hiçbir şey görünmüyor.
Acaba Neden...
arkadasım ekran kartın yetersizzz:confused:
ekran kartın yetersizdir destekliyen bir modelini taktır ;)
yada yeterli olduuna eminsen güncelleme yapopmayı dene
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: