mesutsahin10 Sezon öncesi hazırlık maçında kırmızı kart yiyen Tümer türkiye ligi maçlarında 3 maç ceza yedi. Anlamadım ben bu durumu. sizde de böyle şeyler oluyor mu ?
Thailan oluyor. gayet gerçekçi bir durum. lig öncesi hazırlık maçlarında kırmızı kart gören oyunculara federasyon ceza verebiliyor. iki sezon önce gsli sabri hazırlık maçında atılmış federasyon da 2 maç ceza vermişti.
Thailan özel de olsa futbolcular kurallar dışında hareket yapamazlar. fifa da hazırlık maçlarında ceza alan oyuncuları yerel liglerde cezalandırma yetkisi vermiştir.
mesutsahin10 Orjinal Mesajı Yazan: gfb_eren Bendede olmuştu bu olay baktım önce 1 maç dediler sonra baktım 2-3 derken 3te karar kıldılar :D