3 ay önce aldığım A4 tech g600up modelli klavye ile PES6 oyununu sorunsuz olarak oynama şansım oluyordu. Pes 2008 oyununu kurduğumda ise çok büyük bir süprizle karşılaştım. Klavye gerçekten felaket şeyler yapıyor oyunu açtığım zaman.
Tek bir defa basıyorum, çok kez basmışım gibi algılıyor. Bazen hiç algılamıyor, algıladığında da çok geç kalıyor yada toplu uygulamaya geçiyor.
Klavyeyi usbden çıkartıp dönüştürücü ile ps girişinden de kullanmayı denedim. Aynı sorun hala devam ediyor.
Böyle bir sorun yaşayan var mı? Varsa çözebildiniz mi? Lüften yardım!!