arkadaşlar pes 2008 i en iyi ve en akıcı olabilmesi için settings te full detail ve çözünürlük dışında ( use frame skipping - Wait for Vsync - Nulify movie Playback
use frame skipping ve Nulify movie Playback ne işe yaradıklarını biliyormusunuz
tardımlarınız için şimdiden teşekkürler