Taktiği indirmesem pişman olurdum belki.Gayet hoş bir taktik..Belki inanmazsınız bilemem ama İspanya kupası finalinde Barcelona ile İlk yarı kendi taktiğimle oynayıp Real Madrid karşısında 3-0 gerideydim..2.yarı arkadaşın taktiğini bir deneyeyim dedim zaten maçı kaybetmişim havasındayım..Daha 2.yarının 47.dksında golü buldum o dakikadan sonrada baskıyı kurdum..Maç dakika 88'de 3-3 oldu.90+4'tede penaltıdan golü attım ve maçı kazandım..Bakalım daha ilk maçımda bu taktik böyle işe yaradıysa harbiden eline sağlık usta..