Pc'de pes 2008'i oynamayı düşünüyorum ama sitem çalıştırabilir mi diye merak ettim.Kısaca özelliklerini söyliyeyim:1.84Ghz,512mb Ram,FX 5200 ekran kartı.Bu özellikler yetmez gibi geliyo bana.Bide bir yerde okumuştum 800_600 ekran çözünürlüğünün üzerindeymiş,çalışırmı diye bir sorim dedim.Fifa 2008'i gayet güzel çalıştırdı da bunu bilemiyorum,fikri olan varsa cevap verebilir mi?