egelieee arkadaşlar merhaba... 512 mb ram ve 128 mb. fx5200 ekran kartım. bu donanımlarla en düşük ayarlarda kasmadan pes 2008 oynayabilirmiyim. cevaplarsanız sevinirim ona göre alacağım oyunu...
Gay Aytu 512 mb ram ve 128 mb fx5600 2.8 ve ya 3.00 ghz işlemci sizce ben kasmadan hangi ayarda oynayabilirim