Hqmi ben çok şaşırdım:)kayseri ilhan parlağa 22.500'e aldı:)ben trabzonum .benim bütçem bile o kadar değil şampiyon olduğum halde:Dbelki size normal gelebilir ama bana çok ilginç geldi:eek:
nouman21 kardes oluyo ya bazen dandik takımların parası senden 2 3 katı fazla oluyo bende sasırıyorum bazen :D:D
mett34 yanlız aldıkları oyuncunun 3 yıldaki forma istikrarına bakın bide alındığı paraya hele bide okadar para veren takım eski takımı Kayserispor olunca dumur oluyoruz:)
C.R7 çok salaksa 22 € ya ben dünyanın en iyi forvetlerinden birisi alırım... bide dolar değil euro o dolar olursa harelde 30 milyon olur yani oyun sapıtmıs