Orjinal Mesajı Yazan: hasankazanci
p5 1.66 dual core 800 mhz.işlemcim var acaba pes 2008 için yetersiz mi? bilgilendirebilirseniz sevinirim?
CPU kesinlikle yeterlidir abi.
Arkadaşlar yanlış bilgi vermeyelim.Abi p5 derken dual core serisi demek istiyor.Çünkü çift çekirdek serileri p4 ten sonra geldiği için p5 de denilir.
dual core olduğundan 1.66GHZ sanırım 2 veya 4 ile çarpılıyor yani 1.66, tek çekirdeğinin durumu.2x çarpanı olsa dahi 3.2GHZ ediyor ki bu da gayet yeterlidir oyun için.Tabi en büyük etken ekran kartıdır o ayrı konu.