Arkadaşlar,
Bende Intel Pentium D Dual Core 2,66 ghz işlemci, 1,5 gb ram ve 512 Mb Asus Nvidia EN8500GT ekran kartı var. 1280*1024 medium'da oyun içinde sabit 60 fps alıyorum ancak replaylerde 20 fps ! Kitserver, refreshlock herşey denedim. Yabancı forumları taradım, başlat/dxdiag yapıp tab1'deki ivmeyi de sıfıra indirdim. (Öyle yapınca ses çıkmıyor ama en ufak kasma olmuyor denildiği için. Onboard ses kartlarında böyle bir sorun olduğu söylenmiş yabancı sitelerdeki forumlarda)
Ne yapsam olmadı. Benimle benzer sistemi, özellikle aynı ekran kartı olanlarda durum nedir?
Bilgi verirseniz sevinirim..