oo kanka saolasında bu cache dosyası genelde fm 2007 de bi grafik filan olduğunda silinmesi isteniodu ama olsun genede sildim o illeti:D saolasın inş.işe yarar şimdi madridle kariyer başlattım inş. ii gider abi bi soldado war üff...bide ignacio gonzalez ikisini full oynatıom ilerde kariyer hikayeleri bölümüne ekliycem okursun yardımların içinde ayretten çok saoll