R2.Ruyesil arkadaşlar sistemim c2d 2160@3.0ghz 2gb ram 8600gt ekran kartı oflineda oyun replaylar hariç fix 60fps en ufak kasma yok ama online oynarken fps zaman zaman düşüyor özellikle aynı saha gece ve yaz şeçiyorum offline la karşılaştırmak için yani kasma ayarlardan değil çözemedim sorunu... bide iki yarıdada lag aynı pes6 daki gibi bi yarı laglı bi yarı lagsız deil sistemi nasıl yapmışlar iki oyuncuda sabit bir yeremi bağlanıyor acaba bence daha iyi olmuş karşındaki kasti lag yapamıyor sorun çözülmüş ne dersiniz
Elik Ruyesil kardeşim, sorun sende değil, konami sunucularında, herkes bunun düzeltimesini bekliyor. Not: CPU'na overclock yaparsan oyunlarda artı yerine eksi bir performansla karşılabilirsin.