oyun icinde ani hizlanma ve ani yavaslama sorunu yasayan varmi??
benim ekran karti butun ozellikleri destekliyo yanliz high te oynarken de low da oynarkende bu problem karsima cıkıyo mesela kaleci aut atisini kullanmak icin cok asiri yavas gelip atisi kullanirken top bir anda fuze gibi orta sahaya variyo.... lütfen yardimm...