by_meteor arkadaslar...bn pes2008i korsan oynuyodum...bi arkadasım yamasının cıktıgını soyledi kurdum...ama oyuna girmio...sanırım orjinallikle alakalı.....yeniden yukledim olmadı...nasıl duzeltirim...???...lütfen acil yardım edin.