ewerad Orjinal Mesajı Yazan: cansavas cok saol kardeş işe yarıyor..Ayrıca olmadı diyen arkadaslar; neden olmadıgını,ne gibi bir hata ile karsılastıgınızı yazın bari yardmcı olalım...Sadece olmadı yazıp bırakıyorsunuz biz nerden bilelim hangi hata ile karsılastıgınızı..Lütfen acıklayarak yazın... hiçbişi değişmedi ayrıca oyunu bozdu:(ama emeğine sağlık kardeş güzel yama heralde
bLeKi @ewerad; dediklerimi bire bir uygulasaydın yeni bir dosya oluşturmuş olurdun, haliyle orjinal cs.img dosyasının bir yedeğini almış olurdun.. ama yine de üzgünüm, sen yine yamalardan soğuma, PES oyunu yamalarla daha güzel :)
nouma16 ben de yapamadım ama sorunumuda biliyorum biz cs.img yi .bin formatında açıyoruz ama .adx formatında açcak böle bi hata kalmıcak sorunun çözümü için uğraşıyorum eğer bulan olursa paylaşsın lütfen
piskopat.mahser abi gerçekten yaptım ve oldu çok güzel olmuş ellerine sağlık teşekkür ederim çok beğendim yapamayan arkadaşlara diyorumki kesin biryerde hata yapmışsınızdır. çünkü bu abinin hiç hata yapacağını sanmıyorum
berki_1907 kardes olmuyor cs img yok bizde kopya oldugu için senin verdigin dosyaalrda adx. li cv_0 dan kopyaldıgımıza kilerin içinde bin. li sonu ondan olmuyor yardım plllssss