ya beyler pes6 da 30'a yakın stad varken pes2008'de neden 15 stad var. neden kaldırmışlar ya da bu stadlar gizli mi. oyunda bazı basit ama hayati özellikler neden kaldırılmış anlamak mümkün değil. maça girerken neden gece gündüz veya hava şartları ayarlanamıyor. bunun gibi birsürü basit ama olmazsa olmaz özellikler nden yok! siz ne diyorsunuz bu konuya?