TheadoR **Beyler PES 2008 İçin Değişik Özellikeli Açmak Amacıyla Yaptığımız Puanlarla Kilitleri Açtığımız Bir Yer Olacak Bulanınız Varmı? (Formalar Oyuncular Vb.Puanlarla Açılan Yer)**
PunisheR_58 "Gallery" --> "Track Record" işte burada R1, R2 yaparak istediğiniz şeyleri bulabilirsiniz ama galiba otomatik olarak açılıyo
efyuar YA BENDE HEP GALERİDE NO STRİNG YAZI YO HEPSİNDE İÇİNE GİRİYOM İÇİNDE VBİR ŞEYLER VAR AMA AÇILMIYOLARd:d YARDIM LÜTFEN!!
sari__lacivert ''NO STRİNG'' bu yazi sadece turkceye cevirdiginde cikar cevirme yapan arkadas silmis onlari acilmiyolar diyosunuz ama siz gerekli derecede mac yapıp kupa kazandikca onlar otomatik acilacak yani sizin acmaniza gerek yok
efyuar ben baktımolmuyo ingilizceye cevirdim simdide orada sekiller var bakıyomrum enter bastıgımdabir şeyler yazıyo naısliş yaw
yakisiklibiri arkadaşlar acı ama gerçek ne forma ne yeni top bu tarz muhabbetler yok sadece kupalar açılıyo ve klasik takımlar gerisi hikaye hayal kırıklığı oldugu böyle güzel bir oyuna bu olayı yapmadıklar aşk olsun :(