bende de her ses var ama spiker yok. maçı anlatan olmayınca tadı olmuyor.
ben torrent olarak indirdim. rardan çıkarınca 5,71 gb mdf dosyası çıktı. daemon ile kurarken 6 dil seçeneği verdi. ben İngilizce yükledim. her ses ve müzik tamam. maçı anlatan spiker yok. sorun ne olabilir?