ceycey_07 arkadaşlarım bende 256 mb ati catalystır control center olan ekran kartı var.pes 2008 de Wait For Vsync yi seçemiyorum yani medium da oynayamıyorum.bunun için neler yapmam lazım bu yönde bilgi veren olursa çok sevinirim.Ati Radeon 9250 serisi.
Erdem187 arkadaşım pes2008de high ı seçememen ati CCC nin suçu degil...sorun ekran kartının iyiligi kötülügünde...bence refreshlock diye bi program var...forumda ararsan bulursun bide onu dene
ceycey_07 Arkadaşım bilgin için teşekkürler ama ben medium u ve wait for vysnc yi hiç seçemiyorum.zaten low da da oyunun bir tadı çıkmıyo.ne yapalım demekki kısmet değilmiş pes 2008 oynamak.
can_tug ben vysnc yi seçiyorumda ne oluyor oyunda klavyeyle ben kafaları yiyoruz resmen deli olacam çözümü yokmu bunun oyunu high da oynuyorum
firstsoldier bende de ati radeon 9250 Game edition var. 256 MB ama bende medium oynayamıyorum. Bilgisayarımın kasmayacağına eminim ama nedense desteklemiyor. Bu işin bir hilesi ya da yöntemi varsa lütfen bilgilendirin arkadaşlar...
extasy2020 bende atı x1400 var herseyi seciorum ama anlayamadıgım teksey highda takılıo off nasıl oyun buyaa bişi anlamadım cözünürlük berbat yüzleri falan medeumda bile nasıl olcak bi yardım yaa