ya arkadaslar oyunu yükledim crack i de yaptim,oyuna giriyor menuye falan.takim seciyorum oyna diyorum tam oyun acilcakken windows a dönüp hata gönderme raporu veriyor,sizce neden kaynaklaniyor olabilir,kafayi yiycem.sistemim muhtesem.yani 2gb ram 512mb geforce7800 ekran karti.ne olur bi yardim??