skiygin İyi günler arkadaşlar.. Oyun 60Hz'de çalışıyor. Gözleri çok ağrıtıyor böyle bunu 100 hz yapmanın yolu var mı acaba??
fthtrky hocam refreshlock programını kullanarak hızını 200 e kadar çıkarabilirsin. detaylarını forumda bulabilirsin.