Evet büyük ihtimal GGS ile yaptığın işlemlerden sorun oluyorrdur.Oyunu komple silip yeniden yükle.Formalar,krampon.toplar..vs. içn kitserver ı dene.
Şimdi GGS ile ilgili net bilgim olsa daha iyi bununla alakalı yardımım olurdu ama bilmiyorum işte.
Mümkün olduğu kadar kullanma bu GGS yi mesela DKZ Studio ,Game Graphic Studio felan var.