ReverieHarlequin beyler çok merak ettim bu Eibar denen takımın La Liga'da ne işi vardı, nasıl çıktı bu lige acaba 2012/2013 sezonunda bu takıma gelen attı giden attı ve toplam 5 puan alabildi sezon bittiğinde
ReverieHarlequin onun bi üstündeki takıma da dikkat çekerim o da çok kötü, iki galibiyeti var ikisinide eibar'a karşı aldı ve eibar'ın kalecisi dünya tarihinin en kötü kalecisi ahah
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: ReverieHarlequin onun bi üstündeki takıma da dikkat çekerim o da çok kötü, iki galibiyeti var ikisinide eibar'a karşı aldı ve eibar'ın kalecisi dünya tarihinin en kötü kalecisi ahah 5 puanı kime ve nasıl alabildi acaba:Ddünyanın en kötü kalecisi:D:D
ReverieHarlequin valla ben iki maçta da yendim 3-0 ve 4-1 gol yediğime de çok üzülmüştüm hatırlıyorum
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Yalnız kaleci bir seferinde maçın adamı olmuş :) hayatında ilk kez:Dama kötü performansıyla diğer maçlar telafi ediyordur:D
numberone_0 arkadasm nasıl öle tema yaptın ben bakıorm optionda hiç öle bi tema yok :S siyah olmus senınkı
TuNdRaLoWeR o üstündeki takım cordobaa:p bi üstündede almeira warr:p bu arada hangi takımdın sennn:rolleyes: