Orjinal Mesajı Yazan: deadbozens
Beyler arkadaşla hamachiden oynamya çalışıyoruz connect diyoruz falan ama tam oyuna girecekken ekranda benim topcular çıkmıyor önce sadece space'e basıp geçiyorum o ekranı fakat yüklemenin hemen başında oyundan atıyor ve hata veriyor iu GÖNDERME yazısının falan olduğu windows hata ekranı .. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?? Acil ..
Bu tamamen sistem sorunu netten multiplayerı kaldırcak bir pc donanımın yok ya da arkdşının yok.
ayrıca multiplayer oynamadan önce güvenlik duvarına 08 oyununun tanıtıldığından emin ol net hızı da etkiler. Kullandığın antivirüs programı da kopmaya neden olabilir ayrıca MSN açıkken oyuna giriyor da olabilirsiniz.
Başka da çözüm yok zaten:)