Ben oyunu orjinal almayı düşünüyordum‚dün deneme amaçlı ripli bir pes bulup indirdim ve yükledim pc ye..
Maça başlarken seramoniden önce tarftarı gösteriyor sonra stada dönmeden kitleniyor
ses kalıyor sadece. Maç çıkış görüntüsüzü iptal ettiğimdede direk maça geçiyorum,görüntüler süper herşey çok güzel,sonra bir gol atıyorum küt kalıyor öyle..
Sistemim çok sağlam‚bioshock´u bile en üst grafik seviyesinde çok akıcı bir biçimde oynuyorum yinede sorarsanız sistemide yazarım..
Sorun ne olabilir ekran kartından başka??
Sürücülerde güncel‚hatta tekrar güncelledim belki ondandır diye..
Çözüm yok‚takılıyor..
Anlamadım gitti‚eğer böyle olacaksa ben pes6 ya döneyim‚orjinal falanda almam..
Yardımlarınızı bekliyorum ... :(