Oyun içinde topa nasıl falso veriyoruz? Bilen varsa yrdımcı olsun lütfen.
sut barı cıktıktan sonra r1 veya l1 + yön tusu oyle olması lazım
İlgin için teşekkür ederim.
:l1: :r1: bide q + yön tuslar
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: