andygarcia slm arkadaşlar pes 2008 de 8 tane stad mevcut neden bu kadar az stad varya ..önceki serilerde bile 15-16 tane vardı...
ScRyedd ''esatnazlier'' Çok Garip :D 2004 Yılında Kayıt oLmussun ıLk Mesajını Yenı Atıyorsun.. :D 15 Stat Var Arkdaşım ..
RubenMartin Arkadaşlar bir sorum olacak .. Hani her sene çıkar patchler.. formalar,ayakkabılar,isimler vs vs. toptan düzelirdi. Bilen bilir mesela Wolf Patch vardı yanlış hatırlamıyorsam.. Pes2008 için öyle bir şey çıktımı henüz???
BuLiX ya neden su bak lig flan kazandıkça açılacak mesala İtalya ligini akazanıncada italya stadı acılır bunu gibi mesaka
andygarcia aslında ben soruyu yanlış sordum, exbishion modda maç yaparken 15 stad oluyo ama edit moda girip stadlara bakarken 8 stad gözüküyor artı master ligte bütün maçlar gündüz oynanıyor gece maçına hiç rastlamadım..