Arkadaşım forumda birçok kez bu soruya cevap verilmiş. Ama ben genede açıklayayım:
Oyunda Auto Save ve Auto Load yok. Bu yüzden Edit Mode da yaptığın değişiklikleri
**Edit Mode->Save **
edip daha sonra oyunu tekrar açınca gene
**Edit Mode->Load **
demelisin. Diğer sistem ayarlarını da (aldığın kupalar, açtığın özel oyuncular vb.) oyunun ana menüsünde
**System Settings->System Data->Save **
demeli daha sonra oyunu tekrar açtığında
**System Settings->System Data->Load **
demelisin.