Öncelikle herkeze seLamlar umarim keyifler yerindedir !!!
Benim sorunum su ..
Ben gecen hafta kuzenimle bi bilgisayardan 2 ayri manager acarak oyuna basladik..
7.0.2 yamasi yuklu bu arada....
ancak ben eve geldim ve bu save e internetten hamachi uzerinden devam etmek istedik ama oyuna girdigimizde kendi profilime dewam edemiorum ve o profil ayri bi manager olarak gözukuo ve yeni manager eklemek zorundayim ama ben o profille 3 kupa aldigim icin o profille dewam etmek istiorum...
Eger bi cözumu yoksa bosvericem..
Simdiden yardimlariniz icin tesekkurler !!!