arkadaşlar 256mgbayta onem vermeyın onemlı olan bıt ve işlemci hızları dır 256 512 sadece fırmaların musterıyı kandırma oyunlarıdır ve ıyı bı ekran kartı ıstıyorsan x1950gt tavsıye ederım harıka bı karttır yanlız drx10 destegı yok exa da bulabılırsınız 250 ytl cıvarında agp de son nokta gıbı bısey yanı