Mrt20 Selam arkadaşlar ben pes 2008 i 1024 mediumda oynuyorum oyunda formalar faceler falan çok iyi ama editte bulanık ve çok kötü görünüyor ne yapabilirim. İşte 2 resim:
QmarceloQ abii çok basiit yapman geren setting e girip çözünürlüxi 1024x768 yap bitti bu kadar basit :) daha başka sorunu olan beni eklesin marceloadriancarruscaa@hotmail.com
QmarceloQ bende mediumda oynuyorum ama benimki çook net çünkü çözünürlüğüm 1024x768 bu kadar basit yani ayrıca bu ayar akran kartına yada ram da ve oyunda hiç bir kasıntı yapmıyor :) :) ;)