arkadaşlar pes i turkiyeden online oynayan sayısını arttırmak hepimizin arzuladığı bir şey.
bunu yapmanın en kolay yolu playstation 2 sahiplerini online oyuna çekmektir. çünkü ps2 ile online oynamak pc den daha kolay ve ucuzdur.
öncelikle orjinal oyuna gerek yok. gerekenler; 1- adsl modem(kablo çıkışlı diğer adıyla lan çıkışı olan) 2- dvd yazıcı (backup(kopya) oyunu patchledikten sonra yazmak için 3- oyunu patchlemek için gereken programlar internette bol bol mevcut.
türkiyede 100.000 ps2 si olan olsa bunların 20.000 inin interneti olsa, bunlardan 1.000 tanesi dediklerimi yapıp online oynasa hepimize yeter de artar.
öbür taraftan pc de oynayanlardan orjinal oyunu olanları toplasan 1.000 etmez.
sonuç olarak asıl üzerinde durulması gereken playstationdır.
tabi playstation 2 deki görüntü ve oyun kalitesi pcden kötü olabilir, ama ps3 yaygınlaşınca bu sorunda çözülecek.