cndndmrlp arkadaşlar settings'den ayarları yapıyorum fakat kabul edilmiyor.oyuna girdiğimde hala oyunun başlangıcındaki tuş ayarları geçerli oluyor.yerdım edebilirseniz sevinirm.
sinnan oyunu bi daha kur yada demo versiyon için sitede bulunan ve ayar yapmaya yarayan dosyayı indir bence.;)