ARkadaşlar tezahüratların yapılışını anlatıyorum.%100 çalışıyor.Bazıları yarım yamalak iş yapıyo...
aşağıdaki kurulumu izleyerek rahatlıkla yükleyebilirsiniz.BASİT İŞLEMLER
Kurulum
1. AFSExplorer i açın ve oyunun içinden cs.img yi açın çıkan soruya hayır deyin
2. Action menüsünden import folder deyin.
3. indirdiğiniz " gs tezahüratı " klasörünü seçin sonra gelen soruya evet
deyin ardından tamam deyin...
4. Sizden yeniden adlandırmanızı isteyecek
5. Masaüstüne cs.img olarak kaydedin. kaydederken bekleyin....
6. Kaydettikten sonra tekrardan gelen kutucuga tamam deyin
7. Sonra gelen soruya evet deyin sonra AFS exploreri kapatın bu kadar
8. Son olarak oluşturdugunuz masa üzerindeki cs.img dosyasını oyundaki img klasörünün
içindeki cs.img ile değiştirin
NOT : Eger beyenmeyen olursa tekrar eskiyi yüklemek için eski cs.img dosyasının yedeğini mutlaka alın.
alıntı..aynen böyle yükleniyor.bEN AYNEN YAPTIM OLDU.HİÇ BİR SORUN YOK