erhan1453 gercekten bu fener cok canyakar nette chelsea yı 4-0 yendım fenerbahceyle aziz baskan adıanoyu da alda tam olsun o zaman harbı kralı gelse yenerız evellah fransız hollanda other a other b ve alman takımları nın zaten sansı yokta http://www.youtube.com/v/YvyRhV3M_TY>http://www.youtube.com/v/YvyRhV3M_TY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/JLuOt3bgusw>http://www.youtube.com/v/JLuOt3bgusw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/EtOFhaDvTIs>http://www.youtube.com/v/EtOFhaDvTIs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">