Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle Pes 2008 Ve Bunun Gibi yeni nesil Oyunlar İçin Artık Sistem Değişikliği Zamanı Geldi. Fakat Ben Donanımdan Çok fazla Anlamıyorum. Ekran Kartlarında Öncelikle Hep MB ye Bakardım Fakat Baktım Ki Birde Sanırım Bellek veriyolu Gözüme Çarptı Fiyat Değişikliklerinde. Ve Gördüğüm Kadarıyla Yeniler Arasında Ortalama Bi Ekran Kartı 512 MB Ve 256 Bit Bellek Var. Ve Kafam İyice Karıştı. Şimdi Ben Mesela Alırken Neye Dikkat Etmeliyim. 512 MB Olupta Bellek Veriyolu 128 Bitlikler Var. Bu Oyunda Aman Amanlık Bir Etki Ediyormu. Birde Ekran Kartı İçin paraya Kıymaya Karar Verdim fakat Ati Ve Geforce Özelliklerine Bakarken Yine Bu MB ve Bit Olayı Kafamı Karıştırdı.
Örnek: 1.Seçenek; ZOTAC NVIDIA GeFORCE 8800GTX (768MB 384BIT) DDR3 AMP EDITON (DirectX 10) PCI-E x16 Fiyat 900 Civarı
MB Yüksek Bit Düşük Ama,
2.Seçenek; SAPPHIRE ATI HD 2900 PRO 512MB 512BIT (DirectX 10) PCI-E x16 Fiyat 400 Küsür... Bundada MB Düşük Ama Bit Yüksek... Fiyatıda yarısı kadar.
Yani uzun Lafın Kısası MB ve Bit Oranı Ne Olmalı Anlamadım, yardımcı Olan Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler