Antreman forması nereye atılıyor

bu şekilde,normal forma yükler gibi antrenman formasını yüklüyorum ama oyuna girdiğim zaman gözükmüyo!,neden böyle oluyo anlamadım,oyunun içine atmayı bi türlü başaramadım arkadaşlar lütfen yardım edin şimdide teşekkürler