Orjinal Mesajı Yazan: seyit ali
başlat programlar pe 2008 orda seting var oyun içinden optinons la yapa bilirsin
settingste dil seçeneği yok arkadaşım yanlış biliyorsun;)
oyunu kurarken otomatik değil custom olarak kurman ve sadece ingilizce dilini seçip kurmanı öneririm,kurarsa sorun yoktur ama kurmaz ise o zaman dil dosyaları eksiktir ya dvd yi değiştir yada uğraşıp ingilizce dil dosyasını indir