Beyler Aynı Şekilde Bende Alcam Bana Ne Önerirsiniz ? Hem Pes 2008 Hemde WTCC Yarış Oyunu Oynamam Lazım, Gene Pes Lowda Bile Çalışıyor Ama WTCC Hiç Açmıyor :S
Bana Asus Önerdi Bilgisayarcı 1024 MB Miş Sölediğine Göre Fazla Pahalıda Değildi, Sizce En Az 3-4 Sene İdare Edebilceğim Yeni Nesil Ekran Kartlarından Hangisini Alayım
(Dipnot: AGP Sistem Kullanıyorum Sanırım Ana Kartım Ve İşlemcimde Değişecek)