ai_76ers ben nba 2008 de dynasty mode da ilk beşi ayarlayamıyorum bir türlü nba 2006 da reorder rostersdan ayarlıyordum belki kolay bir şey ama çok uğraştım kusuruma bakmayın bilen söylerse çok sevinirim