Orjinal Mesajı Yazan: selahattin_1521
arkadaşlar pspde pes 2008 i oyniyan war mı oyunun bu konsol için çıkıp cıkmadıgını bilmiyorum tam.Oyniyan varsa güsel mi yorumlarınızı alabilir miim?
Dostum, psp versiyonu biraz daha geç çıkacak. Ama kasım ayının sonuna doğru en geç satışa sunulmuş olur.
Pc ve ps3 de çok sorunlarla gelen bu oyunun psp'de nasıl optimize edileceğini merakla bekliyorum doğrusu. Merakım seni yanıltmasın, bu sene Konami'ye birşeyler olmuş sanki. Çok büyük beklentilerim yok açıkcası. Pes 6 gerçekten çok başarıylıydı psp'de. Ama pes 2008 kendisi çok fazla sorunları olan bir oyun. Psp üzerinde sorunsuz çalışır mı, bilmiyorum. Çalışırsa Konami gerçekten beni şaşırtmış olur. Çünkü Pes oyunu x360 platformu dışında hemen hemen tüm platformalarda Pes oyunu ile ilgili sorunla karşı karşıya.
Konami tek bir oyun yapıp tüm platformalara port etmeye çalışacağına, artık bağımsız oyunlar yapıp tüm kullanıcıların içini rahatlatmalı. Ama ufukta böyle bir yenilik görünmüyor.
saygılar