OneBlood1923 Arkadşlar bn bu oyunu kendi ps2mde oynadım,birde pc de oynadım farkı anlatamam size bilenler bilir.acaba ps2lere çıkan başka pes2008 mi?yani demo gibi bişimi yksa pc deki çok farklı :S