ugur_kupel ALDIĞIM DVD'DE GEREKSİZ DİYE SİLMİŞLER NASIL BİR MANTIKSA GEREKSİZ OLSA ADAMLAR NİYE KOYSUN OYUN HEM MASTER LEAGUE YE GİREMİYOR HEM MENÜDE MÜZİK ÇALMIYOR SPİKER YOK TARAFTAR SESİ YOK BU VERDİĞİM İMG DOSYALARINI BULABİLİRSEM TÜM SORUNLAR BİTER YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM BİRİSİ UPLOAD YAPABİLİRSE ÇOK SEVİNİRİM... cs.img rs_g.img rs_f.img rs_i.img rs_s.img
denizkarayali Gerek yok dostum,oyunu ingilizce kurduysan sorunun bu dosyalarla alakası olamaz çünkü bu dosyalar _ den sonraki harfe göre fransızca,italyanca,almanca,ispanyolca vs.. dillerinin dosyaları;) sonunun başka bişeyle alakalı olmalı
ugur_kupel yaaa tamamda r ile başlayanlar diller ama cs.img nin olması gerekli yok sa master lig açılmıyo bide ingilizce kuruyorum yüklenirken customdan sadece ingilizceyi seçiyorum ama olmuyor neden ? dvd yide dışardan aldım