arkadaşlar sistemim: radeon X1300 256mb ekrankartı,1024ram çift çekirdek.oyunu 1280*1024 (High) çözünürlükte oynayamıyorum cok kasıyo.800*600(high) de ise hemen hemen 10sn bi kasıyo özellikle kamera kaymaya bailadığında yapıo. nasıl çözerim bu sorunu driverı güncelleştirdim daha da kasar oldu.Lcd nin Hz si ile ilgili olabilirmi?? YOksa oyundan kaynaklanan hatalarmı var patch2mi beklicez yahu?* teşekürler..