beyler şu an nette dolaşan crysis oyunu ingilizce ve ne türkçe dil paketini ve nede türkçe alt yazıyı içeriyor.
İnternetten türkçe desteksiz orjinal olmayan oyunu indirdiğinize deymez...
Vereceğimiz 49 YTL para (şimdiye kadar hangi orjinal oyunu bu fiyata aldık?)
Hem bu Bize yapılan jeste karşı saygısızlık olur.
Onlar bizi önemsiyorsa bizde onları önemsemeliyiz.
benim şahsi fikrim budur.
Sistemi yetersiz olan arkadaşlarda bu oyunu almalılar bence, belki böyle bir oyun bir daha yapılmayacak... Kolleksiyon olması bakımından bile nadide bir yapıt. Kaldı ki birgün gelecek sistemin zorlanmayacak bu oyun için.
Artık yeni çıkan tüm oyunlar yüksek konfigürasyon istiyor ve bu istek devamlı artacak. Bilişim dünyasının bu gerçeğinden kaçamayız.