mursel134 Beyler dünyanın en iyi oyunu seçilen crysis 16 kasımda türkiyeye geliyor. Oyun hem türkçe hemde 50 ytl den satılacak. dünya da ilk böylesine bir oyun türkçe destekle geliyor. http://www.aral.com.tr/oyun/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1051 Ayrıntılı bilgi için tıklayın. İnternet üzerinden sipariş verebileceğiniz adrese erişmek için tıklayın.
mursel134 Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Mükemmel fiyat. Türkçe desteği olması ise inanılmaz. (Pek inanasım gelmedi gerçi) Kaçmaz! Aral game in forumunda türkçe olacağı söyleniyor. Bundan önemlisi CRYSIS i yapan crytec yapımclarından cevat yerli de oyunun türkiyede türkçe olacağını söyledi. Dünyanın dört gözle beklediği oyun türkiyede türkçe olarak satılacak bu çok muhteşem bir O kadarda gurur verici bir olay... http://www.crysistr.com/
Venom Orjinal Mesajı Yazan: mursel134 Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Mükemmel fiyat. Türkçe desteği olması ise inanılmaz. (Pek inanasım gelmedi gerçi) Kaçmaz! Aral game in forumunda türkçe olacağı söyleniyor. Bundan önemlisi CRYSIS i yapan crytec yapımclarından cevat yerli de oyunun türkiyede türkçe olacağını söyledi. Dünyanın dört gözle beklediği oyun türkiyede türkçe olarak satılacak bu çok muhteşem bir O kadarda gurur verici bir olay... http://www.crysistr.com/ Gerçekten süper haber.
mursel134 Moderatör arkadaşlardan birisi ilgilensinde bu bomba haberi ana başlığa taşıyalım. Ülkemiz için çok önemli
mursel134 Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez http://soccercenter.net/icerik/2788/CRYSIS-Geliyor- Çok hızlısın süper.
mursel134 Orjinal Mesajı Yazan: uuruur78 ben kontrol ettim herşey mediumda oynıyabilcem:D:D:D bu oyunu mediumda bile oynatacak sistem iyi sistemdir. bu arada oyun mavi bilgisayarda satışa sunulmuş durumda. http://www.mavishop.com/vitrin/product_info.php?cPath=36_41&products_id=1154 şöylede bir not düşmüşler: "Bu ürün stoklarımıza 16 Kasım 2007, Cuma günü gelmesi beklenmektedir."
Exvision Sistem testi güzel hazırlanmış. Oynayabileceğim ama demoda sorun çıkmıştı :s Orjinal oyunda da çıkar sanırım. Ben yine de yükselteceğim sistemimi.
erhanerhanerhan ılk ve tek orjınal alacagım oyun olocak herhalde belkı turkıye satısları iyı olursa ea oyunlaara turkce dıl destegı koyar
dancerboy süper bişey cok grur verıcı bn calıstırırmı die baktım System Requirements Lab analyzes your computer in just seconds, and it's FREE. yazı cıktı calıstırırmı?????????????????
Venom **Minimum'u geçtiğine göre çalıştırabilirsin. Low'da rahat çalışır hatta Medium'da da çalışabilir.**
crdsa Ben de şimdi baktım ama daha farklı şeyler vardı ?? Mesela RAM 300 değil 256, Vertex Shader 1.0 değil 2.0, Video RAM 32 değil de 256 yazıyordu. Seninkiyle niye farklı?? Yanlış oyunu mu seçtim??