slm arkadaşlar. dvd den pes 2008 yükledim setting ayarlarından ekran kartım 256 mb ati 9250 olmasına karşın low ayarını otomotik seçiyor. ben kaliteyi yükseltemiyom . ekran kartımı 64mb dirct x 8.1 görüyo. bende direct x 9.0 hata nerde olabilir arkadaşlar